INSCHRIJVING VOLGENDE RONDRIT 1 JUNI

DRIEDAAGSE DRIELANDEN 10-12 MEI

Er zijn 25 kamers voorzien in het Best Western hotel in Slenaken.

De rit heen en terug zal individueel of in groepjes kunnen gereden worden met de QR code van RouteYou, en er zullen twee aanrijroutes beschikbaar zijn.

De zaterdag is er een rondrit voorzien van 120 km of 175 km die kan gereden worden met een roadbook of met de QR code van Routeyou.

Prijs 399€ per koppel, daarin is voorzien twee overnachtingen, 2 x drie gangendiner en 2 x  ontbijtbuffet en een rallyplaat en een roadbook.

Er is een parking voorzien.

Alleen voor leden van WOC

De club zorgt voor een gratis rallyplaat en roadbook voor de deelnemers aan deze driedaagse.

TWEEDAAGSE OPAALKUST 14-15 SEPTEMBER

Er zijn 25 kamers voorzien in hotel Mercure in Saint-Omer.

Er zal een roadbook beschikbaar zijn voor de rit heen en terug die individueel of in groepjes  kan gereden worden.

In de prijs van 380€ per koppel is het volgende voorzien:

Zaterdag 14 september, samenkomst en ontbijt,

middagmaal en een driegangendiner.

Zondag 15 september, een ontbijtbuffet

middagmaal en avondmaal.

Rallyplaat en roadbook inbegrepen.

Er is een afgesloten parking voorzien.

Alleen voor leden van WOC.

1 juni rondrit ons Goede Doel.

Op zaterdagmiddag 1 juni worden we ontvangen voor een rondleiding bij vzw Dyade een organisatie voor kinderen met een beperking.

Tijdens dit bezoek zal WOC een cheque van 2000€ overhandigen als steun voor deze organisatie.

Daarna hebben we een rondrit van een goede 60 km die je kan rijden met ons roadbook bolletje-pijl of met de QR code van Routeyou.

Start en inschrijving

Duin en Zee fortstraat 128 Oostende vanaf 13.30 uur.

Namiddagstop

Een lekker ijsje bij hoeve Macarel.

Eindstop

Mogelijkheid voor een drankje en een leuke babbel.

Inschrijven

www.westhoek-oldtimer-club.be of door middel van betaling van 10€ per persoon op rekening WOC BE82 0018 4420 9668 met vermelding 1 juni rit, naam en e-mailadres.

Inschrijven kan tot 29 mei, alleen voor leden van WOC.

Goede Doel Rondrit

Dagen
Uren
seconden

De aftelling is begonnen.

Inschrijvingsformulier voor een rondrit.

Door inschrijving verklaart u zich akkoord met de voorwaarden van het VZW clubreglement en met de verklaring afstand van verhaal.

Na inschrijving en betaling krijgt U een ontvangstbevestiging.

1 JUNI GOEDE DOEL RONDRIT