LID WORDEN VAN WOC

Lid worden van Westhoek Oldtimer Club vzw

Het lidgeld voor 2024 bedraagt slechts 40€ voor de bestuurder en passagier samen, beiden ontvangen dan een WOC T-shirt.

Leden krijgen ook steeds voorrang en korting bij deelname aan een rondrit.
   Onze club is aangesloten bij de BEHVA waardoor de leden een BEHVA lidkaart krijgen en een driemaandelijks clubblad, en via BEHVA Insurance een voordelige oldtimerverzekering te krijgen.

BEHVA staat ook in voor de aanmaak van de WOC  lidkaarten en stuurt deze rechtstreeks naar de leden.

Leden mogen ook rondritten organiseren en alle initiatieven zijn welkom.
  Alleen wagens vanaf 25 jaar oud zijn toegelaten.

Wij bieden diverse rondritten aan, met steeds nieuwe start en stop plaatsen in West en Oost-Vlaanderen, maar ook een driedaagse en een tweedaagse rondrit in het buitenland, ook tijdens de wintermaanden blijven wij activiteiten organiseren, zoals clubbezoeken, en educatieve avonden.

De club komt ook voor een deel tussen in de kosten van de jaarlijkse  receptie/diner voor de leden, en de club maakt ook jaarlijks een bedrag vrij als bijdrage voor een goed doel.
  Steunende sympathiserende leden zijn ook uiteraard ook welkom.

Door lid te worden verklaart U zich akkoord met het Clubreglement.

Na uw aanvraag voor lidmaatschap en ontvangst van uw betaling sturen wij uw persoonlijk lidnummer per e-mail.

Het bestuur van WOC kan een aanvraag voor lidmaatschap weigeren zonder opgave van reden.